Sabtu, 25 Mei 2013

saya rindu awk

Awak, kenapa awak buat saya macam nie ? Awak dah tak sayang saya erkk ? Sampai hati awak,. Awak tahu tak saya nie sentiasa tunggu awak, tunggu text dari awak. Tapi satu pun takde masuk. Hmm, saya rindu sangat awak. Sampai hati awak biarkan saya sedih sorang-II. :'( Ow, takpe laa kalau awak tak mesej, mungkin sebab awak busy kot. Takpe, saya faham. Tapi online boleh pulak kan ??? Awak jangan ingat saya tak tau yang awak nie selalu online, tapi kenapa awak tak chat dengan saya ? Hmm, sampai hati awak buat saya tertunggu-tunggu. :'( Ow, takpe laa mungkin sebab line internet awak slow, biasa lahh duduk hortel. Hmm, takpe saya faham saya faham saya faham !!!!!!!!!!!!! Terima kasih saya ucapkan :'/ Awak, nanti 5.11.2012 dah 3 bulan kita kaple, saya harap awak tak lupa. Awak, setiap hari saya fikirkan awak, setiap masa awak sorang je ada dalam fikiran saya, tapi awak pernah ke ambik tahu semua tu ??? Mesti tak kan ? Ow, nevermind. :') Ke awak dah berubah hati ??? Awak dah ada orang lain ke ??? Ow, sampai hati awak :'/ Kenapa tak terus terang dari dulu je ? Awak dah lupa ke janji awak dulu dan apa yang awak kata dulu ??? Awak cakap awak tak nak kehilangan saya, begitu juga dengan saya, awak cakap nak jaga hubungan kita nie baik-II. Ehh, masa tu saya happy sangat bila awak kate macam tu. Rase macam dunia nie saya yang punya je. Hmm, tapi kenapa sekarang dah lain ??? Sampai hati awak, takpe laa awak kalau awak dah tak sayang saya, nak buat macam mane lagy kan ? :'( Tapi saya nak awak tau, yang saya sentiasa ada untuk menyayangi awak dan mencintai awak sampai bila-II. Hohoho --' Awak, kalau boleh saya nak bersama awak sampai bila-II. Saya tak nak hilang awak. Awak, tolong laa jaga perasaan saya nie sebaik mungkin. Jangan persiakan kesetiaan saya nie. :'/
YA ALLAH, JIKA DITAKDIRKAN DIA MILIKKU, KAU PELIHARA LAH PERASAAN SAYANG INI. TETAPI,JIKA DIA BUKAN UNTUKKU, KAU BUANGKAN LAH PERASAAN SAYANG INI TERHADAP DIA. AMIN.

2 ulasan: