Jumaat, 3 Mei 2013

mengertilah perasaan ini...


dah lama aku tak update blog..bukan xde idea tp kepala otak aku tengah serabut..macam2 masalh timbul..hati tak tenang..cam mana nak dapat idea..

ramadhan???seminggu sudah berlalu..aku tempuhi dengan kesedihan..mana tak nya..setiap hari aku berbuka sorang-sorang..teringat dekat family..sayu je rasa...buka pun kekadang dengan air,kurma dan roti ja..takde selera nak makan..mybe bila dah dapat buka puasa sekali dengan family baru rasa nikmatnya..tapi entah la..bila aku nak balik kampung pun tak taw ag..maybe la hujung bulan nie..ohh..rindunya pada kampung..tunggu kepulangan aku ye..

aku lak dah seminggu lebih demam..masih belum kebas-kebas lagi..huhuhu..sampai doktor marah aku sebab baru pergi ambik ubat..berat badan makin susut..kalau sebulan camni,aku rasa leh kering badan aku..bukan apa semua yang terjadi nie da gak disebabkan faktor lain..entah la..terlalu complicated untuk aku..susah..kenapa semua nie terjadi disaat nie..dugaan betul..


tapi,tak kan la dia tak penah nak paham perasaan aku..???kenapa semua nie harus terjadi dikala semua sudah direstui???kenapa???atau aku sekadar tempat persinggahan dikala dia kesunyian???

Hingga ke saat ini
Berbagai persoalan
Tak henti melanda
Buntu... ku memikirkannya

Kau memilih diri ku
Di atas dasar apa
Apakah kerna cinta
Atau... pelepas sepi cuma

Seumpama... dedaunan...
Yang telah gugur bertaburan
Membiarkan... ranting dimamah usang

Apakah semua itu
Akan terjadi pada ku
Andainya benar
Maka tepatlah apa yang diramalkan

Waktu bersama mu
Banyak benar kenangan yang kita ciptakan... bersama
Dan satu darinya... engkau bersyahdu
Bahawa aku takkan kehilangan mu
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan akhirnya kau tinggalkan
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan... akhirnya kau tinggalkan
Sia-sialah ku bina istana cinta
Andai insan lain... dihati mu... bertakhta
Hingga ke saat ini... ku masih terkenangkan
Saat-saat yang indah... nyata kesudahan aku pasrah


cuba la awak mengerti perasaan nie..jika saya boleh faham keadaan awak kenapa awak sikit pun tak boleh nak paham tentang saya..awak tahu kan kita camna,dah hampir dua tahun awak kita bersama..takkan sikit pun awak rasa sedih bila semua nie terjadi????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan