Jumaat, 3 Mei 2013

3 ulasan:

  1. kehilangan si dia yang dicintai amat perit untuk ditelan. siang malam ku
    mengingati si dia
    dahulu, aku selalu percaya akan cinta
    tetapi, kini setelah hati ku hancur direjammu
    tiada sudah cinta dihati ini
    jangan ucap cinta padaku, jika kau tidak mampu buktikannya
    hatiku sakit, kataku tak terucap
    air mataku sudah cukup menyatakan betapa dalamnya cinta dan
    perasaan ini, sampai hatimu buatku begini....

    BalasPadam
  2. dahulu, aku selalu percaya akan cinta
    tetapi, kini setelah hati ku hancur jirejammu tiada
    sudah cinta dihati ini
    maafkan ku kerna masih menyintaimu
    itulah hakikatnya walau seribu tahun pun penyesalanmu
    tidak akan kembalikan daku kepadamu..
    jangan ucap cinta
    padaku jika kau tidak mampu buktikannya
    hatiku sakit,kataku tak terucap
    air mataku sudah cukup menyatakan betapa dalamnya
    cinta dan perasaan ini, sampai hatimu buatku begini

    BalasPadam
  3. RINDU...

    Dirindu sepi ini...
    Aku menyelak pertemuan semalam
    Menjadi rindu pada kenangan
    Yang terlalu indah untuk dilupakan..

    Rindu lagu kepada penyair
    Rindu insan kepada tuhan
    Rindu kekasih kepada kekasihnya
    Rindu perindu kepada pertemuan

    ....RINDU AKU KEPADA MU..

    Dirindu sepi ini
    Aku cuba mengejar impian
    Agar impian menjadi kenyataan
    Walupun ku tahu MALAM SEPI...
    Mana mungkin menbiarkan aku
    Hanyut dibuai perasaan..

    Dirindu sepi ini..Akhirnya aku mengalah
    Pasrah pada hukum alam..
    Redha pada ketentuan Tuhan..
    Kerna ku tahu..
    Tiada paksaan dalam percintaan.

    Tapi salahkah aku?
    Mengharapkan pergertian darimu..
    Kerna kau sudah pun tahu
    Kesepian dan kerinduan
    Diantara kita..
    Yang tiada penghujungnya...

    BalasPadam