Sabtu, 25 Mei 2013

cerita sedih

Hai,, hari nie aku sedih sangat bagi aku, mula-mula aku happy gila, tapi malam nie tetiba je sedih... Tak tahu nak cakap la...Tadi Asri terus terang dekat aku yang sebenarnya mak dia tak berapa suka bila dia kapel dengan aku, sedih gila siot bila dengar pasal tu... Aku rasa macam tak sedap hati, aku terus tukar status dekat FB jadi single, aku tak nak ada apa-apa hubungan dengan orang yang tak mendapat restu nie,..hehe.Dulu dia kapel dengan kawan aku, mak dia tak kata apa-apa pun, lagi suka adelah.. Tapi kenapa aku ? kenapa mak dia tak suka aku kapel dengan Asri ? Mungkin mak dia tak suka perangai aku...Takpelah, aku redha dengan semua nie, aku tak boleh nak patah semangat hanya disebabkan seorang lelaki kan ? Hidup mesti diteruskan juga, mungkin Tuhan nak temukan aku dengan seorang lelaki yang lebih baik dari dia...Insyallah... Tapi, aku memang takkan lupa kan dia sampai bila-bila..Aku sayang dia, dan kalau boleh aku tak nak kehilangan dia... Tapi, kalau dah skali aku buat keputusan dan kalau aku cakap aku nak putus, memang aku takkan jilat balik kata-kata aku tu,kalau nak putus, putus je terus...Sekarang nie dia hantar chat dekat aku, aku tak reply pun...Malas dah nk cara semua nie... Dia cakap yang dia Sayang Aku Sampai Bila-bila...Biarlah kata-kata manis kau tu ada dalam ingatan ku..,(cewahh) Semoga awak berjumpa dengan seorang gadis yang sesuai dengan awak dan semoga mak awak berminat dengan gadis itu... Saya TERHARU sangat-sangat bila awak buat macam nie dekat saya...kbye...
...SALAM...

1 ulasan:

  1. RINDU...

    Dirindu sepi ini...
    Aku menyelak pertemuan semalam
    Menjadi rindu pada kenangan
    Yang terlalu indah untuk dilupakan..

    Rindu lagu kepada penyair
    Rindu insan kepada tuhan
    Rindu kekasih kepada kekasihnya
    Rindu perindu kepada pertemuan

    ....RINDU AKU KEPADA MU..

    Dirindu sepi ini
    Aku cuba mengejar impian
    Agar impian menjadi kenyataan
    Walupun ku tahu MALAM SEPI...
    Mana mungkin menbiarkan aku
    Hanyut dibuai perasaan..

    Dirindu sepi ini..Akhirnya aku mengalah
    Pasrah pada hukum alam..
    Redha pada ketentuan Tuhan..
    Kerna ku tahu..
    Tiada paksaan dalam percintaan.

    Tapi salahkah aku?
    Mengharapkan pergertian darimu..
    Kerna kau sudah pun tahu
    Kesepian dan kerinduan
    Diantara kita..
    Yang tiada penghujungnya...

    BalasPadam